Захарова Валентина АнатоліївнаZakharova Valentyna AnatoliivnaКарпенко О. М.Karpenko O. M.2018-12-272018-12-272010Захарова, В. А. Особистісно зорієнтоване навчання в контексті підготовки майбутнього вчителя-філолога [Текст] / В. А. Захарова, О. М. Карпенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 191–202.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6352У статті обґрунтовується доцільність упровадження особистісно зорієнтованої технології в процес навчання майбутнього вчителя літератури. Порушується проблема якісної підготовки студентів-філологів до роботи в середніх навчальних закладах в аспекті запровадження педагогічних технологій. Оволодіння новими педагогічними технологіями розглядається як вирішальний фактор успішної освіти в сучасному світі.Relevance of implementing personality-oriented instruction into the process of Ukrainian Literature teacher to be training is proved in the article. The problem of quality students-philologists training for working at secondary educational establishments in the context of pedagogical technologies implementation is solved. Mastering new pedagogical technologies is considered to be the crucial factor of successful training in contemporary world.ukособистісно зорієнтоване навчаннястуденти-філологимайбутній вчитель літературиякість підготовки студентівнавчальний процесосвітні технологіївищий навчальний закладметодика викладанняpersonality oriented trainingstudents-philologistsUkrainian Literature teacher to bequality of students' trainingeducational processeducational technologieshigher educational establishmentteaching methodologyОсобистісно зорієнтоване навчання в контексті підготовки майбутнього вчителя-філологаPersonality-Oriented Education in the Context of Training a Philologist Teacher to beArticle