Лоза Вікторія ВікторівнаLoza Viktoriia Viktorivna2021-07-122021-07-122021Лоза, В. В. Психолого-педагогічний супровід школярів в умовах закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання [Текст] / В. В. Лоза // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 91–97.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11056У статті розглядаються ключові аспекти реалізації комплексного підходу у процесі психолого-педагогічного супроводу школярів із особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти з інклюзивною форою навчання. Проаналізовано нормативно-законодавчу базу, яка регламентує цей процес в закладах освіти сьогодні. Визначено та схарактеризовано сильні і слабкі сторони супроводу школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі.The article considers the key aspects of the implementation of an integrated approach in the process of psychological and pedagogical support of students with special educational needs in general secondary education institutions with an inclusive form of education. The normative-legal base, which regulates this process in educational institutions today, is analyzed. The strengths and weaknesses of accompanying students with mental retardation in an inclusive classroom are identified and characterized.ukпсихолого-педагогічний супровідзаклади загальної середньої освітиінклюзивна форма навчанняособливі освітні потребишколярі із затримкою психічного розвиткуpsychological and pedagogical supportgeneral secondary education institutionsinclusive form of educationspecial educational needsstudents with mental retardationПсихолого-педагогічний супровід школярів в умовах закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчанняPsychological and Pedagogical Support of Schoolchildren in the Conditions of General Secondary Education Institutions with Inclusive Form of EducationArticle