Пастушенко С. M.Pastushenko S. M.2018-09-102018-09-102010Пастушенко, С. M. Лекція – провідна форма навчання фізики у ВНЗ [Текст] / С. M. Пастушенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 259–267.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5253У статті подано характеристики лекційної форми навчання. Розглянуто методичні питання проведення лекцій в технічному університеті. Розглянуто структуру лекції з фізики коливань. Показано, що ефективність лекції підвищується при застосуванні експериментальних демонстрацій і мультимедийних засобів.School. The article describes characteristic features of the teaching form based on lectures. It is considered the physics of oscilation lectures structures. It is shoun, that efficiency of lectures is connected with experimental demonstrations and multymedia means application.ukлекційна форма навчанняфізика коливаньекспериментальні демонстраціїмультимедийны засобиteaching form based on lecturesphysics of oscilationexperimental demonstrationsmultymedia meansЛекція – провідна форма навчання фізики у ВНЗThe Lecture – the Basic Form of Physics Study at High Education SchoolArticle