Литовченко Анастасія ОлексіївнаLytovchenko Anastasiia Oleksiivna2021-07-272021-07-272021Литовченко, А. О. Розвиток комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру [Текст] / А. О. Литовченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 205–210.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11145У статті наголошено на важливості розвитку комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. Описано види комунікації: вербальну та невербальну. Наголошено на необхідності адаптації дітей з РАС до вимог соціуму та мікроколективу освітнього закладу, усвідомлення соціальних ситуацій дітьми цієї категорії, передбачуваності та адекватності комунікації. Зазначені шляхи послідовності освоєння спілкування такими особами, які необхідні для повноцінної комунікації. Підкреслено важливість системи комунікації «PECS» для реалізація цих потреб.The article emphasizes the importance of developing communication skills in children with autism spectrum disorders. Types of communication are described: verbal and nonverbal. Emphasis is placed on the need for adaptation of children with ASD to the requirements of society and the micro-staff of the educational institution, awareness of social situations by children in this category, predictability and adequacy of communication. The ways of sequence of mastering of communication by such persons which are necessary for full-fledged communication are specified. The importance of the PECS communication system for the realization of these needs is emphasized.ukрозвиток комунікативних навичокдіти з розладами аутистичного спектрувикористання системи «PECS»development of communication skillschildren with autism spectrum disordersuse of the PECS systemРозвиток комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектруDevelopment of Communication Skills in Children with Autism Spectrum DisordersArticle