Тарасенкова Ніна АнатоліївнаTarasenkova Nina Anatoliivna2025-01-092025-01-092023Тарасенкова Н. Конфліктні аналогії у навчанні математики [Текст] / Н. Тарасенкова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 135–137.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16220Описано приклади семіотичних аналогій, які породжують конфлікти між навчальним математичним змістом і його оболонками та перешкоджають успішному навчанню учнів.Examples of semiotic analogies that give rise to conflicts between educational mathematical content and its shells and hinder the successful learning of students are described.ukнавчання математикианалогіїконфлікти між візуальним і логічнимteaching mathematicsanalogiesconflicts between the visual and the logicalКонфліктні аналогії у навчанні математикиConflicting Analogies in Teaching MathematicsArticle