Шмалєй Світлана ВікторівнаShmaliei Svitlana Viktorivna2019-03-192019-03-192018Шмалєй, С. Діяльнісний підхід в організації наукової роботи майбутніх фахівців [Текст] / С. Шмалєй // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [оргкомітет: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 2. – С. 75–76.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6948В процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти обґрунтована модель сучасного фахівця, який володіє методами науково-дослідницької діяльності. Представлено види науково-дослідницької діяльності студентів відповідно освітньо-кваліфікаційним рівням. Розкрито перспективи впровадження технологічної карти навчально-дослідницької та науково-дослідницької роботи. Виокремлено рівні реалізації наукової роботи студентів.In the process of vocational training in higher education institutions, the model of modern specialist, who owns research methods, is developed. The types of research activities of students according to educational and qualification levels are presented. The prospects of using the technological card of educational-research and research work are revealed. Levels of scientific work of students are allocat.ukнаукова роботастудентирівні реалізації наукової роботиresearch workstudentslevels of scientific workДіяльнісний підхід в організації наукової роботи майбутніх фахівцівActivity Approach in Organizing the Scientific Work of Future SpecialistsArticle