Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-02-232018-02-232012Сбруєва, А. А. Інноваційні професійні уміння як «глобальна валюта» ХХІ століття: аналіз міжнародної стратегії розвитку [Текст] / А. А. Сбруєва // Професійно-творча самореалізація педагога в умовах інноваційної освіти, (Суми, 25–26 жовтня 2012 р.) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції ‒ Суми : Видавництво Сум ДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. ‒ С. 154–158.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4105У дослідженні схарактеризовано сутність «Стратегії розвитку умінь», ініційованої ОЕСР. Констатовано, що стратегія має комплексний характер, спрямована на вирішення проблеми формування інноваційних умінь сучасного фахівця як на рівні міжнародної економічної та освітньої політики, комплексних державних політичних ініціатив, так і адміністративних рішень, що приймаються на рівні окремих виробничих фірм, державних установ та освітніх організацій.The study describes the essence of the Strategy for the Development of Skills initiated by the OECD. It was stated that the strategy is complex, aimed at solving the problem of forming the innovative skills of a modern specialist both at the level of international economic and educational policy, of complex state political initiatives, and of administrative decisions taken at the level of separate production companies, state institutions and educational organizationsukінноваціїinnovationsпрофесійні умінняoccupation-specific skillsключові умінняkey skillsтворчi умінняcreative skillsпідприємницькі умінняentrepreneurial skillsпрактичні професійні умінняhard skillsзагальні умінняsoft skillsОЕСРOECDІнноваційні професійні уміння як «глобальна валюта» ХХІ століття: аналіз міжнародної стратегії розвиткуInnovative Professional Skills as a "Global Currency" of the 21st Century: an Analysis of the International Development StrategyArticle