Осьмук Наталія ГригорівнаOsmuk Nataliia Hryhorivna2018-04-192018-04-192012Осьмук, H. Г. Пріоритетні завдання фахової підготовки вчительства в європейській педагогічній думці першої третини XX століття [Текст] / H. Г. Осьмук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 105–113.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4583У статті охарактеризовано процес формування нових вимог до професійної підготовки вчителів у межах розвитку ідей світової реформаторської педагогіки. Зосереджено увагу на визначенні місії вчительської професії і творчих засадах педагогічної діяльності. Доведено єдність прогресивних вимог до педагогічної освіти в зарубіжній і вітчизняній педагогіці.In the article the formation of teacher training new demands in the course of the idea development of the world Reformation pedagogics is characterized. The focus is on determining the aim of a teacher profession and the creative principles of pedagogical activity. The unity of progressive demands concerning pedagogical education in foreign and national education is proved.ukпедагогічна освітапрофесійна підготовка вчителяпрофесіограматворча діяльність педагогаідеї реформаторської педагогікиpedagogical educationteacher trainingcreative activity of a teacherideas of Reformation pedagogicsПріоритетні завдання фахової підготовки вчительства в європейській педагогічній думці першої третини XX століттяThe Main Tasks of Teacher Training in the Evropean Pedagogics of the First Third of the XXth CenturyArticle