Буднік А. О.Budnik A. O.2018-06-052018-06-052011Буднік, А. О. Місце проектної технології навчання у фаховій підготовці майбутніх філологів [Текст] / А. О. Буднік // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 243–249.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4913У статті розглянуто проектну технологію, що ґрунтується на особистісно зорієнтованому і діяльнісному підходах до навчання мови, спрямована на розкриття творчого потенціалу дискурсивної діяльності студентів філологічних спеціальностей; обґрунтовано доцільність використання проект-вправ у навчальному процесі у вищих закладах філологічного профілюIn the article an author is consider the Project technology in basis of which is the personality and orientated approaches, active going near the studies of language, directed on opening of creative potential of discursive activity of students of philological specialties? Grounded expedience of the project and exercises in an educational process in higher establishments of philological type.ukпроектні технологіїпроект-вправидискурсні вміннянаціонально-прецедентні текстимайбутні філологиproject technologiesprojects-exercisesdiscourse abilitiesnational and precedent textfuture philologyМісце проектної технології навчання у фаховій підготовці майбутніх філологівA Role of Projects Technology Education is in Professional Preparation of Future PhilologistsArticle