Дутка Ганна ЯківнаDutka Hanna Yakivna2025-01-142025-01-142023Дутка Г. Інформаційно-комунікаційні засоби навчання у вивченні математичних дисциплін: методологічний аспект [Текст] / Г. Дутка // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 98–100.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16255Зазначено, що інформаційно-комунікаційні технології, як складові освітньої технології, дозволяють розширити професійні можливості педагогів та оптимізувати освітній процес. Характерними ознаками освітніх технологій визначено дидактичне цілеутворення; інноваційність; оптимальність; коригованість; відтворюваність і гарантованість результатів. Основними функціями визначено гуманістичну; методологічну; проєктувальну та конструктивну. Використання ІКТ у процесі вивчення математичних дисциплін вимагає системного підходу на концептуальному; технологічному; нормативному; процедурному рівняIt is noted that information and communication technologies, as components of educational technology, allow expanding the professional capabilities of teachers and optimizing the educational process. Characteristic features of educational technologies are defined as didactic goal setting; innovativeness; optimality; adjustability; reproducibility and guarantee of results. The main functions of educational technologies are defined as humanistic; methodological; projective and constructive.ukінформаційно-комунікаційні засобинавчанняматематичні дисципліниосвітні технологіїinformation and communication toolseducationmathematical disciplineseducational technologiesІнформаційно-комунікаційні засоби навчання у вивченні математичних дисциплін: методологічний аспектInformation and Communication Means of Learning in the Study of Mathematical Disciplines: Methodological AspectArticle