Головань Дмитро МиколайовичHolovan Dmytro Mykolaiovych2025-05-262025-05-262024Головань Д. Цифрова трансформація готельно-ресторанного бізнесу [Текст] / Д. Головань // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, (м. Суми, 27–28 листопада 2024 р.) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 126–128.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17044Цифровізація є ключовою трансформацією, яка охоплює всі сфери сучасного суспільства, зокрема готельно-ресторанний бізнес. На завершальній фазі третьої інформаційної революції розвиток цифрових технологій, таких як штучний інтелект, Інтернет речей, та автоматизація, забезпечує нові можливості для підвищення ефективності бізнес-процесів, зручності для клієнтів і конкурентоспроможності на ринку.Digitization is a key transformation that covers all areas of modern society, including the hotel and restaurant business. In the final phase of the third information revolution, the development of digital technologies, such as artificial intelligence, the Internet of Things, and automation, provides new opportunities to improve the efficiency of business processes, convenience for customers, and competitiveness in the market.ukцифровізаціяінформаційна революціяцифрові технологіїготельно-ресторанний бізнесІнтернет речейавтоматизаціяонлайн- бронюванняперсоналізаціяцифрова трансформаціяCRM-системаdigitizationinformation revolutiondigital technologieshotel and restaurant businessInternet of Thingsautomationonline bookingpersonalizationdigital transformationCRM systemЦифрова трансформація готельно-ресторанного бізнесуDigital Transformation of the Hotel and Restaurant BusinessArticle