Пісоцька Тетяна МиколаївнаPisotska Tetiana Mykolaivna2021-07-152021-07-152021Пісоцька, Т. М. Застосування арт-терапевтичних методів у роботі з дітьми дошкільного віку із ЗПР [Текст] / Т. М. Пісоцька // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 285–290.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11091У статті розкриваються особливості використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми дошкільного віку як умова ефективного психологопедагогічного супроводу вихованців із затримкою психічного розвитку. Основний акцент зроблений на особливостях поєднання різних видів арт-терапії у процесі роботи з даною категорією дітей.The article reveals the peculiarities of the use of art-therapeutic techniques in working with preschool children as a condition for effective psychological and pedagogical support of students with mental retardation. The main emphasis is on the features of combining different types of art therapy in the process of working with this category of children.ukарт-терапіяметоди арт-терапіїзатримка психічного розвиткуарт-терапевтичні технологіїосвітній процесart therapymethods of art therapymental retardationart therapeutic technologieseducational processЗастосування арт-терапевтичних методів у роботі з дітьми дошкільного віку із ЗПРApplication of Art-Therapeutic Methods in Work with Preschool Children with CPRArticle