Головань M. C.Holovan M. S.2018-01-312018-01-312012Головань, M. C. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки [Текст] / M. C. Головань // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 196–205.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3819У статті побудовано модель процесу формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у навчальному процесі ВНЗ. В моделі виділено етапи (підготовчий, базовий, інтеграційний), стадії (самовизначення, самовираження, самореалізації) і відповідні їм три рівні (низький, середній, високий) розвитку дослідницької компетентності студентів.A model of the formation of the research competence of future professionals in the educational process of higher education was built. The model selected stages (preparatory, basic, integration), stage (self-determination, self-expression, self-realization) and the corresponding three levels (low, medium, high) of the research competence of students.ukдослідницька компетентністьмодель формуванняresearch competencemodel of the formationМодель формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовкиModel of the Formation of the Study of Future Professional Competence During TrainingArticle