Сорокіна Г. О.Sorokina H. O.2018-12-212018-12-212010Сорокіна, Г. О. Досвід проведення практичних занять і семінарів на туристичних спеціальностях [Текст] / Г. О. Сорокіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 343–352.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6281У статті розглянуто педагогічні технології, використовувані для підготовки фахівців туристичної галузі до екологічного виховання школярів у процесі проведення семінарів і практичних занять. Наведено класифікацію семінарів за різноманітними ознаками, детально охарактеризовано технології мозкового штурму й ігрові технології, подано опис ділової гри «Компетентність», яку можна використати для підготовки майбутніх фахівців з туризму. Розглянуто методику кейсів та особливості проведення «круглого стола» в межах практичних робіт.This publication deals with pedagogical technologies used for preparation of students of touristic specialties for ecological training in seminars and practical work. A classification of seminars by various factors has been regarded, technologies of brain-storming and game technologies have been characterized in detail, a description of the business game «Competency», used for training of future specialists of tourism, has been given. Case method and peculiarities of leading a round-table discussion in practical work have been regarded.ukтуристична освітапедагогічна технологіясемінарпрактичне заняттяtouristic educationpedagogical technologyseminarpractical workДосвід проведення практичних занять і семінарів на туристичних спеціальностяхExperience of Practical Work and Seminars of Touristic SpecialtiesArticle