Шинкаренко НаталіяShynkarenko NataliiaЧашечникова Ольга СерафимівнаChashechnikova Olha Serafymivna2019-06-072019-06-072019Шинкаренко, Н. Диференційоване навчання математики учнів 7-го класу як психолого-педагогічна необхідність [Текст] / Н. Шинкаренко ; науковий керівник О. С. Чашечникова // Студентська звітна конференція : матеріали результатів досліджень молодих науковців / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: М. В. Каленик, Н. В. Дегтярьова, Ю. В. Хворостіна]. – Суми, 2019. – Вип. 13, т. 1. – С. 62–65.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7386У даній статті розглянуто важливість врахування психолого-педагогічних особливостей учнів підліткового періоду та як наслідок необхідність введення диференційованого навчання математики учнів 7-го класу з метою оптимізації процесу навчання.In this article, the importance of taking into account the psychological and pedagogical characteristics of adolescent students and, as a consequence, the need for introducing differentiated mathematics training for students of the 7th grade is considered in order to optimize the learning process.ukpsychological and pedagogical peculiaritiesadolescencedifferentiated teaching of mathematicsпсихолого-педагогічні особливостіпідлітковий вікдиференційоване навчання математикиДиференційоване навчання математики учнів 7-го класу як психолого-педагогічна необхідністьDifferential education of mathematics of 7th class masters as psychological and pedagogical needsArticle