Тушева Вікторія ВолодимирівнаTusheva Viktoriia Volodymyrivna2018-01-242018-01-242012Тушева, В. В. Філософські та наукознавчі засади формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів [Текст] / В. В. Тушева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 299–309.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3733У статті проаналізовано філософський підхід щодо вивчення і осмислення поняття «наука», «наукова діяльність», розкрито філософсько-методологічні основи науково-дослідницької культури майбутнього вчителя, висвітлено ціннісний аспект науки, який розглядається у форматі «наукового етосу», охарактеризовано поняття «ідеал науковості» як методологічний регулятив науково-педагогічних досліджень.Philosophical approach to study and comprehension of concepts «science», «scientific activity» is proposed. Philosophical and methodological bases of scientific-research culture of the future teacher are revealed, value aspect of science which is considered in the frames of «scientific ethos» is shown, concept «ideal of scientificity» as methodological regulator of scientific pedagogical researches is characterized.ukнауково-дослідницька культура майбутніх вчителівнаукацінності наукитеорія пізнанняідеал науковостінауковий стиль мисленняscientific-research culture of the future teachersciencevalues of sciencecognition theoryideal of scientificityscientific way of thinkingФілософські та наукознавчі засади формування науково-дослідницької культури майбутніх учителівPhilosophical and Science-Study Bases of Future Teachers' Scientific- Research CultureArticle