Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-022018-01-022003Сбруєва А. А. Макропедагогіка як галузь педагогічної науки [Текст] / Аліна Сбруєва // Шлях освіти. − 2003. − № 4. − С. 15−21.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3400Стаття написана в контексті дискусії щодо актуальних проблем педагогічної науки в Україні, розпочатої в журналі "Шлях освіти", і являє собою виклад пропозиції щодо подальшої структуризації педагогічної науки шляхом виокремлення нової її галузі – макропедагогіки. Автором здійснена спроба визначення основних елементів наукового апарату макропедагогіки : її предмета, об’єкта, завдань, предметного поля досліджень та закономірностей. На основі аналізу особливостей впливу глобалізації на розвиток сучасної освіти сформульовані макропедагогічні тенденції розвитку національних освітніх систем.The article is written in the context of the discussion on actual problems of pedagogical science in Ukraine, begun in the journal "Path of Education", and is an outline of the proposal for the further structuring of pedagogical science by distinguishing its new field - macro pedagogy. The author attempts to determine the basic elements of the scientific apparatus of macro pedagogy: its subject, object, tasks, subject field of research and patterns of development. On the basis of the analysis of the peculiarities of the impact of globalization on the development of modern education, macro pedagogical tendencies of the development of national educational systems are formulated.ukпедагогічна наукаpedagogical scienceглобалізаціяglobalizationмакропедагогікаmacro pedagogyнауковий апаратscientific apparatusчинники розвитку освітиfactors of development of educationреформи освітиeducational reformнеолібералізмneoliberalismМакропедагогіка як галузь педагогічної наукиMacro-pedagogy as a Field of Pedagogical ScienceArticle