Рибалко Петро ФедоровичRybalko Petro Fedorovych2018-05-072018-05-072012Рибалко, П. Ф. Аналіз системоутворюючих компонентів педагогічного керівництва самовихованням дітей та підлітків у структурі діяльності скаутської організації [Текст] / П. Ф. Рибалко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 4 (22). – С.413–421.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4747У статті визначено суть, основні характеристики системи самовиховання в скаутизмі, розкрито функціональні можливості скаутської системи виховання і самовиховання, науково обґрунтовано напрями застосування системи самовиховання скаутингу у діяльності сучасних дитячих і молодіжних організацій.The content of this paper is to some effect, the main characteristics of the system in a self-skautizmi, the disclosure features scouting system of education and self-education, the scientific justification for the use of self-direction in the scouting activities of modern children's and youth organizations.ukсамовихованняскаутингвиховна системадітипідліткигромадська організаціясамореалізаціясамоствердженнявихованняпедагогічні категоріїідеал вихованняскаутський патрульselfScoutingeducational systemchildrenadolescentssocial organizationselfself-educationeducational categoriesideal of educationscout patrolАналіз системоутворюючих компонентів педагогічного керівництва самовихованням дітей та підлітків у структурі діяльності скаутської організаціїAnalysis of the Components Backbone Pedagogical Management Self¬children and Youth in the Structure of Scout OrganizationArticle