Вівсяна ІннаVivsiana Inna2023-01-242023-01-242013Вівсяна І. Формування соціально-політичних понять у загальноосвітній школі [Текст] / І. Вівсяна // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2. – С. 78–82.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12826У статті розкривається вітчизняний досвід формування соціально-політичних понять у загальноосвітній школі. Зокрема прослідковується процес формування поняття «держава» на уроках циклу громадянської освіти.The article reveals the national experience of forming social and political concepts in secondary school. The process of forming the concept “state” is studied in the cycle of lessons of civic education.ukсоціально-політичні поняттядержавагромадянська освітаметодитерміниsocial and political conceptsstatecivic educationmethodstermsФормування соціально-політичних понять у загальноосвітній школіThe Formation of Socio-Political Concepts in a Secondary SchoolArticle