Данильченко Олена СергіївнаШкурат Альона СергіївнаDanylchenko Olena SerhiivnaShkurat Aliona Serhiivna2024-05-242024-05-242024Данильченко, О. С. Використання мобільних додатків та інтерактивних сервісів на уроках географії у 7-му класі під час вивчення теми «Африка» [Текст] / О. С. Данильченко, А. С. Шкурат // Наукові записки Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. Географічні науки. – Суми, 2024. – Том 2, вип. 5. – С. 60–65. – DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.110507852413-88002524-2598https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14829У статті описано використання мобільних додатків та інтерактивних сервісів в освітній процес з географії. Розглянуто визначення таким понять як: «мобільне навчання», «мобільні технології», «мобільний додаток», «інтерактивний сервіс», представлена класифікація мобільних додатків, яка найбільш доречно підходить для уроків географії. Особлива увага приділяється мобільним додаткам та інтерактивним сервісам, які доцільно використовувати при вивченні географії здобувачів освіти сьомого класу під час вивчення теми «Африка», враховуючи їх вікові та психологічні особливості. У статті подаються самостійно розроблені завдання та вправи за допомогою інтерактивного сервісу LearningApps та платформи для створення мобільних додатків AppsGeyser.сom. У висновку зазначено, що використання завдань та вправ, створених за допомогою інтерактивних сервісів та мобільних додатків ефективно впливає на якість знань здобувачів освіти та процес навчання.ukмобільні додаткиінтерактивні сервісиLearningAppsAppsGeyser.сominteractive servicesmobile applicationsВикористання мобільних додатків та інтерактивних сервісів на уроках географії у 7-му класі під час вивчення теми «Африка»The use of Mobile Applications and Interactive Services in Geography Lessons in the 7th Grade During the Study of the Topic «Africa»Article10.5281/zenodo.11050785