Семеніхіна Олена ВолодимирівнаSemenikhina Olena VolodymyrivnaШамоня Володимир ГригоровичShamonia Volodymyr HryhorovychУдовиченко Ольга МиколаївнаUdovychenko Olha MykolaivnaЮрченко Артем ОлександровичYurchenko Artem Oleksandrovych2017-02-012017-02-012015Семеніхіна, О. В. Про формування умінь інтерпретувати комп’ютерний результат як педагогічну проблему [Текст] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Фундаменталізація змісту загальноосвітньої та професійної підготовки: проблеми і перспективи : [матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Кривий Ріг, 22–23 жовтня 2015 р.)]. – Кривий Ріг : КПІ ДВНЗ «КНУ», 2015. – С. 95–96.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/975У статті описано проблему формування умінь адекватно інтерпретувати результат, одержаний засобами ІТ. Зазначено про можливі шляхи її розв’язання: формування теоретичних знань поряд з напрацюванням умінь критично оцінювати результа т, аналізувати типові помилки, наводити контрприклади, використовувати тестові задачі тощо. Коротко описано досвід їх реалізації в підготовці вчителя фізико -математичного профілю.The article describes the problem of formation of abilities to interpret adequate the results which are obtained by using IT resources. It is noted that possible ways of solving are: formation of theoretical knowledge and improvement skills to analyze the results critically, to analyze common mistakes, to give counterexamples, to use the test tasks and so on. The experience of realisation of such ways in the process of Physics and Mathematics teachers training was briefly described.ukінтерпретаціяформування вмінь інтерпретуватипідготовка вчителяінтерпретація комп’ютерного результатуinterpretationformation of abilities to interpretcomputer result interpretationteacher trainingПро формування умінь інтерпретувати комп’ютерний результат як педагогічну проблемуOn Developing Skills to Interpret the Computer Result as a Pedagogical ProblemConferencePapers