Пахомова Наталія ГеоргіївнаPakhomova Nataliia Heorhiivna2019-03-042019-03-042019Пахомова, Н. Г. Методичні основи формування невербальної комунікації у дітей дошкільного віку із синдромом Дауна [Текст] / Н. Г. Пахомова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 15 лютого 2019 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2019. – С. 91–94.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6811У статті схарактеризована комунікативна діяльність дітей із синдромом Дауна та окреслено напрями корекційно-розвивальної роботи з формування невербальної комунікації. Представлено принципи та умови корекційної роботи з формування невербальної комунікації у дітей дошкільного віку із синдромом Дауна.The article describes the communicative activity of children with Down syndrome and outlines the directions of correction and development work for the formation of non-verbal communication. The principles and conditions of correction work on the formation of non-verbal communication in preschool children with Down syndrome are presented.ukдіти дошкільного вікусиндром Даунаневербальна комунікаціяpreschool childrenDown syndromenon-verbal communicationМетодичні основи формування невербальної комунікації у дітей дошкільного віку із синдромом ДаунаMethodical Basis of Formation of Non-Verbal Communication In Children of Preschool Age with Down SyndromeArticle