Кривонос Ольга БорисівнаKryvonos Olha Borysivna2018-04-202018-04-202012Кривонос, О. Б. Евристична діяльність як чинник оптимізації учіння [Текст] / О. Б. Кривонос // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 149–155.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4595У статті розглядається проблема оптимізації процесу учіння учнів загальноосвітньо)' школи та студентів педагогічного університету. Характеризуються дидактичні можливості різних видів евристичної діяльності, зокрема, розв'язання творчих завдань, формування евристичних запитань, проектноїдіяльності учнів і студентів як важливого чинника оптимізаціїучіння .In the article it is considered a problem of teaching optimization of studying process of secondary school pupils and university students. The various types of heuristic teaching opportunities (solving of creative matters, heuristic questions forming, pupi'sl and student's project activities) are determined in the article.ukучінняоптимізація учінняевристична діяльністьтворча діяльністьтворчізавданняевристичнізапитаннянавчальний проектteachingoptimization of studyingheuristic workcreativitycreative tasksheuristic questionstraining projectЕвристична діяльність як чинник оптимізації учінняA Heuristic Activity as Indicator of Studying OptimizationArticle