Кляцька Любов ВікторівнаKliatska Liubov Viktorivna2021-07-152021-07-152021Кляцька, Л. В. Особливості освітнього процесу в спеціальній школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / Л. В. Кляцька // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 225–231.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11080У статті визначено особливості освітнього процесу в спеціальній школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Здійснено аналіз психологопедагогічної літератури щодо вивчення проблеми особливостей педагогічного процесу в спеціальній школі. Окреслено принципи забезпечення корекційної спрямованості навчання i виховання учнів з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на взаємозв’язку процесів навчання і виховання у розвитку особистості учня з порушеннями інтелектуального розвитку.The article defines the peculiarities of the educational process in a special school for children with violations of intellectual development. An analysis of psychological and pedagogical literature analysis on the study of the problem of the peculiarities of the pedagogical process in a special school. Principles of ensuring correctional orientation of learning and upbringing students with special educational needs are outlined. The attention is emphasized on the relationship between the processes of training and education in the development of a student’s personality in violation of intellectual development.ukосвітній процеснавчаннявихованняучні з інтелектуальними порушеннямиспеціальна школаeducational processtrainingeducationstudents with intelligent violationsspecial schoolОсобливості освітнього процесу в спеціальній школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвиткуPeculiarities of the Educational Process in a Special School for Children with Disabilities of Intellectual DevelopmentArticle