Мироненко ІринаMyronenko IrynaБутенко Віта ГригорівнаButenko Vita Hryhorivna2023-06-132023-06-132023Мироненко, І. Словесна творчість дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема [Текст] / І. Мироненко, В. Бутенко // Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи : збірник наукових статей студентів, магістрантів та молодих науковців. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 260−264.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13628У статті обґрунтовано розвиток словесної творчості дітей старшого дошкільного віку як педагогічну проблему, що полягає: у визначенні етапів розвитку словесної творчості дітей старшого дошкільного віку; характеристиці способів розв'язання проблеми щодо факторів та причин, що впливають на розвиток словесної творчості дітей старшого дошкільного віку; розгляді умов для розвитку словесної творчості дітей старшого дошкільного віку.The article substantiates the development of verbal creativity of children of older preschool age as a pedagogical problem, which consists in: determining the stages of development of verbal creativity of children of older preschool age; characteristics of problem-solving methods regarding factors and reasons affecting the development of verbal creativity of older preschool children; consideration of the conditions for the development of verbal creativity of children of older preschool age.ukсловесна творчістьдіти старшого дошкільного вікуverbal creativitychildren of older preschool ageСловесна творчість дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблемаVerbal Creativity of Older Preschool Children as a Pedagogical ProblemArticle