Ричкова Л. В.Rychkova L. V.Набока Т. І.Naboka T. I.2019-01-112019-01-112017Ричкова, Л. В. Ситуаційна технологія як засіб удосконалення управління взаємодією викладача і студентів [Текст] / Л. В. Ричкова, Т. І. Набока // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 81–82.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6508У статті висвітлено деякі теоретичні аспекти ситуаційної технології, особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів при розв’язанні ситуацій спільної продуктивної діяльності викладача та студентів.This article includes some theoretical aspects of the situational technology and the peculiarities of pupil’s learning activity management in the process of solving the situations of common productive activity of the teacher and students.ukситуаціяситуаційна технологіяспільна продуктивна діяльністьsituationssituation technologyjoint productive activityСитуаційна технологія як засіб удосконалення управління взаємодією викладача і студентівSituational Technology as a Means of Improving the Management Interaction of the Teacher and StudentsArticle