Ачкан Віталій ВалентиновичAchkan Vitalii Valentynovych2019-01-032019-01-032017Ачкан, В. В. Розвиток інтелектуальних умінь як передумова формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності [Текст] / В. В. Ачкан // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 10–11.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6404Запропоновано тлумачення поняття «готовність вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності»; наведено деякі шляхи та засоби розвитку інтелектуальних умінь студентів на прикладі навчальних дисциплін «Вступ до фаху» та «Елементарна математика» в контексті підготовки до інноваційної педагогічної діяльності.Is proposed interpretation of the term «readiness of the future mathematics teacher to innovative pedagogical activity»; development of intellectual skills of studentsan example training courses «Introduction to the profession» and «Elementary Mathematics» in the context of preparations for innovative pedagogical activity.ukготовність до інноваційної педагогічної діяльностіінтелектуальні умінняinnovative pedagogical activityintellectual skillsРозвиток інтелектуальних умінь як передумова формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльностіThe Development of Intellectual Skills of Future Teachers of Mathematics as a Precondition of the Formationof Readinessof the Future Mathematics Teacher to Innovative Pedagogical ActivityArticle