Бойченко Марина АнатоліївнаBoichenko Maryna Anatoliivna2018-12-172018-12-172010Бойченко, М. А. Діяльність інноваційної шкільної мережі «Успіх для всіх» (Success For All) у контексті запровадження загальношкільної реформи у США [Текст] / М. А.Бойченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 70–77.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6214У статті висвітлено особливості функціонування однієї з найбільш відомих у США загальнонаціональних інноваційних шкільних мереж «Успіх для всіх». Проаналізовано ключові елементи загальношкільної реформаційної програми, покладеної в основу діяльності зазначеної інноваційної шкільної мережі. З'ясовано шляхи поширення прогресивного педагогічного досвіду в межах мережі «Успіх для всіх».The article deals with the peculiarities of functioning of one of the most famous in the USA national innovative school networks «Success for All». The key elements of the whole- school design on which the activity of innovative school network is based are analyzed. The ways of spreading of progressive pedagogical experience in the frames of innovative school network «Success for All» are defined.ukінноваційна шкільна мережазагальношкільна програмазагальношкільний курикулумкоманда батьківської підтримкиоцінюваннятьюторфасилітаторшколаinnovative school networkwhole-school designwhole-school curriculumfamily support teamassessmenttutorfacilitatorschoolДіяльність інноваційної шкільної мережі «Успіх для всіх» (Success For All) у контексті запровадження загальношкільної реформи у СШАActivity of Innovative School Network «Success For All» in the Context of the Whole-School Reform in the USAArticle