Мороз Людмила ВасилівнаMoroz Liudmyla VasylivnaБойко Марина ІгорівнаBoiko Maryna Ihorivna2019-02-202019-02-202019-02-15Мороз, Л. В. Наочне моделювання як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення [Текст] / Л. В. Мороз, М. І. Бойко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 84–87.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6701У статті висвітлено особливості застосовування наочного моделювання під час логопедичної роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.В статье описываются особенности применения наглядного моделирования в логопедической работе по развитию связной речи с детьми дошкольного возраста с общим недоразвитием речи.The article describes the features of the use of visual modeling in speech therapy work on the development of coherent speech with children of preschool age with a general speech underdevelopment.ukзагальне недорозвинення мовленнянаочне моделюваннязв’язне мовленняgeneral speech underdevelopmentvisual modelingcoherent speechобщее недоразвитие речинаглядное моделированиесвязная речьНаочне моделювання як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку з порушеннями мовленняVisual Simulation as a Means of Developing Coherent Speech for Preschool Children with Speech DisordersArticle