Хитра 3. М.Khytra Z. M.2018-09-032018-09-032011Хитра, 3. М. Проблеми підготовки вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу [Текст] / 3. М. Хитра // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 453–461.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5214У статті аналізується сутність понять «наукова картина світу» та «цілісна картина світу молодшого школяра». Розкривається роль підготовки студентів педагогічних ВНЗ до формування в учнів цілісно)' картини світу у професійному становленні майбутнього вчителя початкової школи.The article analyses the essence of notions «scientific picture of the world of a primary pupil» and «comprehensive view of world of a primary pupil». The role of preparing students at pedagogical higher educational establishments for the formation of the comprehensive view of world of a primary pupil in their professional development as a teacher of a primary school is described.ukнаукова картина світупізнаннясвітогляд молодшого школярацілісна картина світу молодшого школяраформування в учнів цілісної картини світуприродничонаукове мисленнямайбутні вчителі початкової школиscientific picture of the worldcognitionscientific picture of the world of a primary pupilformation of scientific picture of the world in future teachers of elementary schoolscientific thinkingfuture teachers of elementary schoolПроблеми підготовки вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світуProblems of Training of a Primary School Teachers in Modeling of an Integrated Picture of the WorldArticle