Шишенко Інна ВолодимирівнаShyshenko Inna Volodymyrivna2021-04-132021-04-132015Шишенко, І. В. До проблеми здійснення диференційованого підходу до навчання математики учнів класів з гуманітарним профілем навчання [Текст] / І. В. Шишенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 122–123.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10550З метою здійснення диференційованого підходу до навчання математики відповідно до психолого-педагогічних особливостей учнів класів з гуманітарним профілем навчання, що проявляються у процесі вивчення математики, виокремлено групи учнів-гуманітаріїв.In order to implement a differentiated approach to teaching math in accordance with the psychological and pedagogical features of pupils of classes with a humanitarian profile, manifested in the process of learning mathematics, isolated groups of this students.ukучні-гуманітаріїнавчання математикидиференційований підхідstudents in the humanitiesmathematicsdifferentiated approachДо проблеми здійснення диференційованого підходу до навчання математики учнів класів з гуманітарним профілем навчанняTo the Problem of Implementing a Differentiated Approach to Teaching Mathematics Pupils of Classes with a Humanitarian Profile of TrainingArticle