Ворожбіт В. В.Vorozhbit V. V.2018-02-022018-02-022012Ворожбіт, В. В. Державне спрямування цілей і змісту духовно-морального виховання учнів загальноосвітніх закладів наприкінці 1840-х - 1864 рр. [Текст] / В. В. Ворожбіт // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 9–16.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3865У статті розкрито державне спрямування мети і змісту духовно-морального виховання учнів закладів загальної освіти. Проаналізовано законодавство в галузі загальної освіти, виділено завдання охоронної освітньої політики уряду у середині XIX століття. Визначено принципи духовно-морального виховання. Зазначено, що у змісті виховання наголошено на релігійних дисциплінах, словесності, серед форм використовувалися літературні бесіди.The article reveals. The author analyzed the legislation in the field of general education, emphasized the tasks of government protective education policy in the mid¬nineteenth century. Also the author defined the principles of spiritual and moral education, noted that the emphasis in the education is made on religious subjects and language arts.ukдуховно-моральневихованняшколапринципиучительправилолітературна бесідаЗакон Божийspiritual and moraleducationschoolprinciplesteacherruleliterary conversationLaw of GodДержавне спрямування цілей і змісту духовно-морального виховання учнів загальноосвітніх закладів наприкінці 1840-х - 1864 рр.The State Goal Orientation and the Content of Spiritual and Moral Education of General Education Institutions Students in the End of 1840-1864Article