Дегтярьова Неля ВалентинівнаDehtiarova Nelia ValentynivnaСиромля Андрій МиколайовичSyromlia Andrii Mykolaiovych2021-02-042021-02-042020Сиромля, А. М. Особливості впровадження змішаного навчання інформатики учнів старших класів [Текст] : магістер. робота / А. М. Сиромля ; науковий керівник Н. В. Дегтярьова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 66 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9897У кваліфікаційній роботі розглянуто особливості організації змішаного навчання з інформатики. Були наведені переваги та недоліки організації змішаного навчання з інформатики в школі, проведені певні паралелі подібності змішаної форми навчання з традиційною в рамках вивчення інформатики. Було сформовано основні переваги та відмінності органзації змішаного навчання з інформатики у старшій школі.In the qualification work the peculiarities of the organization of mixed education in computer science are considered. The advantages and disadvantages of the organization of blended learning in computer science at school were presented, certain parallels of similarity of the blended form of learning with the traditional one within the framework of studying computer science were drawn. The main advantages and differences of the organization of blended learning in computer science in high school were formed.ukзмішане навчанняпрактичні завданняротаційна модельblended learningpractical tasksrotational modelОсобливості впровадження змішаного навчання інформатики учнів старших класівFeatures of the Introduction of Blended Learning of Computer Science for High School StudentsMasters