Єпик Лариса ІванівнаYepyk Larysa Ivanivna2018-10-082018-10-082018Єпик, Л. І. Інтенсифікація навчального процесу під час вивчення дисципліни "Історія та культура України" у ВНЗ [Текст] / Л. І. Єпик // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 23–26.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5434У статті проаналізовані сучасні форми інтенсифікації навчального процесу під час вивчення історії у ВНЗ. Автор розкриває і узагальнює власний досвід викладання дисципліни «Історія та культура України», методи проведення екскурсій-практичних занять із використанням експозицій краєзнавчого та художнього музею, як однієї із дієвих форм набуття і узагальнення історичної інформації та патріотичного виховання молодого покоління.The article analyzes the modern forms of intensification of the educational process during the study of history in higher educational institutions. The author reveals and generalizes his own experience of teaching the discipline "History and Culture of Ukraine", methods of carrying out excursions and practical classes using exhibits of local lore and art museum as one of the effective ways of acquiring and generalizing historical information and patriotic education of the younger generation.ukвикладання історії«Історія та культура України»краєзнавчий музейхудожній музейекскурсія-практичне заняттяпатріотичне вихованняteaching of history"History and Culture of Ukraine"local lore museumart museumexcursion- practical lessonpatriotic upbringingІнтенсифікація навчального процесу під час вивчення дисципліни "Історія та культура України" у ВНЗIntersification of the Educational Process During the Study of the Discipline "History and Culture of Ukraine" in the UniversityArticle