Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2019-01-102019-01-102010Сбруєва, А. А. Нова теорія навчання в умовах побудови суспільства знань: характеристика світових тенденцій розвитку [Текст] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 133–143.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6495У статті проаналізовано соціально-економічні чинники переходу від інструктивістської (стандартної) до конструктивістської моделі школи. Охарактеризовано ключові знахідки нової теорії навчання, що розвивається як інтердисциплінарна наука, в основу якої покладено концептуальні положення сучасної когнітивної психології та комп'ютерних наук.In the article the socio-economic factors of the transition from instructionism (standard model) to the constructivist model of schooling is analyzed. The key findings of a new learning sciences, developing as an interdisciplinary discipline, which builds on the conceptual ideas of modern cognitive psychology and Computer Science is outlined.ukсуспільство знаньінноваціякогнітивна психологіяосвітнє середовищеконструктивізмрефлексіяметакогнітивний процесknowledge societyinnovationcognitive psychologylearning environmentconstructivismreflectionmetacognitive processНова теорія навчання в умовах побудови суспільства знань: характеристика світових тенденцій розвиткуNew Learning Sciences іn Emerging Knowledge Society: the World Tendencies оf DevelopmentArticle