Семеніхіна Олена ВолодимирівнаSemenikhina Olena VolodymyrivnaБезуглий Дмитро СергійовичBezuhlyi Dmytro SerhiiovychУдовиченко Ольга МиколаївнаUdovychenko Olha MykolaivnaЮрченко Артем ОлександровичYurchenko Artem Oleksandrovych2017-09-122017-09-122017-05Семеніхіна, О. Методологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій [Текст] / О. Семеніхіна, Д. Безуглий, О. Удовиченко, А. Юрченко // Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти : збірник наукових праць І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (24 травня 2017 р., Суми). – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B3JJtAkt_S06V2ljdzg4TDNRbk0/viewhttps://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2230У статті піднімається питання визначення методологічної основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологій. Обгрунтовано, що системний підхід забезпечує цілісність педагогічного процесу з характерними ієрархічністю і наступністю; використання інтегрованого підходу сприяє появі нової якості інформатико-математичних знань та технологічних умінь; компетентісний підхід є важливим з позицій технологічної практики навчання; акмеологічний підхід забезпечує подальшу рефлексію професійної діяльності з індивідуальним проектуванням самовдосконалення і саморозвитку.The article raises the question of determining the methodological basis for the development of personal and professional competence of teachers in the field of Internet technologies. It is substantiated that the systematic approach ensures the integrity of the pedagogical process with characteristic hierarchy and continuity; the use of an integrated approach contributes to the emergence of a new quality of informatics and mathematical knowledge and technological skills; the competent approach is important from the point of view of technological training practice; The acmeological approach provides a further reflection of professional activity with individual designing self-development and self-development.ukрозвиток особистісно-професійної компетентності педагогівdevelopment of personal and professional competence of teachersІнтернет-технологіїІnternet technologyпідходи у навчанніapproaches to learningМетодологічні основи розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів у галузі використання інтернет-технологійMethodological Bases of Development of Personal and Professional Competence of Teachers in the Field of Using Internet TechnologiesConferencePapers