Геренко Анастасія ОлександрівнаHerenko Anastasiia Oleksandrivna2021-07-152021-07-152021Геренко, А. О. Особливості застосування здоров’язбережувальних технологій для дітей з інтелектуальними порушеннями [Текст] / А. О. Геренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 183–188.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11073У статті розкрито особливості застосування здоров’язбережувальних технологій для дітей з інтелектуальними порушеннями. Сутність розглянутих технологій полягає в комплексній оцінці умов виховання і навчання, які дозволяють зберігати наявний стан учнів, формувати більш високий рівень їхнього здоров’я, навичок здорового способу життя, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я і проводити відповідні психолого педагогічні, корегувальні, реабілітаційні заходи з метою забезпечення успішності навчальної діяльності та її мінімальної фізіологічної «вартості», покращення якості життя суб’єктів освітнього середовища.The article reveals the peculiarities of the use of health technologies for children with intellectual disabilities. The essence of these technologies is a comprehensive assessment of the conditions of education and training, which allow to maintain the current state of students, to form a higher level of their health, healthy lifestyle skills, monitor individual development, predict possible health changes and conduct appropriate psychological pedagogical, corrective, rehabilitation measures to ensure the success of educational activities and its minimum physiological "value", improving the quality of life of the educational environment .ukздоров’язбережувальні технологіїрухова сферазастосуваннядіти з інтелектуальними порушеннямиhealth technologiesmotor sphereapplicationchildren with intellectual disabilitiesОсобливості застосування здоров’язбережувальних технологій для дітей з інтелектуальними порушеннямиFeatures of Using Health Technologies for Children with Intellectual DisordersArticle