Тодосийчук ВікторіяTodosyichuk Viktoriia2023-01-042023-01-042020Тодосійчук В. Розвиток професійних компетентностей педагога в умовах реформування освіти шляхом узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду [Текст] / В. Тодосійчук // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 172–174https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12735У статті проаналізовано процес становлення та розвитку професійної компетентності педагогів, визначено особливості методичної роботи в умовах реформування освітньої галузі з педагогами різних вікових категорій та різного рівня підготовки. Значна увага приділена розгляду питання вивчення, впровадження та поширення передового педагогічного досвіду як однієї з важливих форм роботи з освітянами в процесі формування їх професійних якостей.The article analyzes the process of formation and development of professional competence of teachers, defines the features of methodological work in the context of educational reform. Considerable attention is paid to the issue of studying and disseminating advanced pedagogical experience as one of the important forms of working with teachers in the process of forming their professional qualities.ukпрофесійна компетентністьпередовий педагогічний досвідпедагогічна майстерністьсамоосвітаprofessional competenceadvanced pedagogical experiencepedagogical skillself-educationРозвиток професійних компетентностей педагога в умовах реформування освіти шляхом узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвідуThe Development of Professional Competencies of a Teacher in the Context of Educational Reform Through the Synthesis and Dissemination of Advanced Pedagogical ExperienceArticle