Іванюк А. І.Ivaniuk A. I.2018-02-022018-02-022012Іванюк, А. І. Соціально-педагогічні виклики другої половини XX століття до підготовки педагогів для роботи в сільській школі [Текст] / А. І. Іванюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 60–71.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3875У статті презентовано результати історико-педагогічного пошуку, що дозволили розкрити особливості, позитивні тенденції та суперечності в підготовці педагогів для роботи в сільських школах у другій половині XX століття. Належну увагу приділено перспективним ідеям оновлення професійно-педагогічної підготовки спеціалістів на сучасному етапі.In the article as a result of historical and pedagogical search highlights features and the positive trends and controversies of training teachers to work in rural schools in the second half of the twentieth century. It singled out perspective ideas of updating vocational and educational teacher training at the present stage.ukсоціально-педагогічні викликиетапи розвитку сільської школипідготовка педагогічних кадрівсільська школаsocio-pedagogical challengesstages of development of village schoolstraining of teachersvillage schoolСоціально-педагогічні виклики другої половини XX століття до підготовки педагогів для роботи в сільській школіSocio-Pedagogical Challenges of the Second Half of XX-th Century to the Preparation of Teachers to Work in Village SchoolArticle