Литвиненко Віталіна АнатоліївнаLytvynenko Vitalina Anatoliivna2024-11-222024-11-222014Литвиненко В. Інтегрований підхід до застосування артпедагогіки в корекційно-реабілітаційній роботі з дошкільниками з ФФНМ [Текст] / В. Литвиненко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (4 квітня 2014 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2014. – С. 127–132.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16032У статті висвітлений інтегрований підхід до корекційно-реабілітаційної роботи з дошкільниками, що мають фонетико- фонематичне недорозвинення мовлення. Дослідження присвячено актуальній психолого- педагогічній проблемі розвитку мовлення дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки. Розвиток мовлення дошкільників із ФФНМ засобами артпедагогіки сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.The research is dedicated to the urgent psychological and pedagogical problem of phonetic- phonematic underdevelopment of speech habits by means of art education science in preschool children. The speech development in preschool children who who phonetic-phonematic underdevelopment of speech habits by means of art education science favours personal formation; opens opportunities for successful social integration.ukзасоби артпедагогікифонетико-фонематичне недорозвинення мов- леннядошкільникикорекційно-реабілітаційна роботаінтегрований підхідmeans of art education sciencephonetic-phonematic underdevelopment of speech habitschildren of preschool agecorrective- rehabilitate workintegration approachІнтегрований підхід до застосування артпедагогіки в корекційно-реабілітаційній роботі з дошкільниками з ФФНМIntegrated Approach to the Application of Art Pedagogy in Correctional and Rehabilitation Work with Preschoolers with Phonetic-Phonemic Underdevelopment of SpeechArticle