Кононенко Марія ПетрівнаKononenko Mariia Petrivna2023-01-232023-01-232013Кононенко М. Підготовка майбутніх учителів до диференціації навчання учнів у процесі викладання педагогічних дисциплін [Текст] / М. Кононенко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2. – С. 16–20.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12815У статті визначено сутність готовності майбутніх учителів до застосування інноваційних технологій викладання педагогічних дисциплін.The article explains the meaning of readiness of future teachers for differentiated student learning and shows value of innovative technologies in studying pedagogical subjects at its formation.ukготовність до диференціації навчаннякомпоненти та показники готовностіreadiness for differentiated learningcomponents and indicators of readinessПідготовка майбутніх учителів до диференціації навчання учнів у процесі викладання педагогічних дисциплінPreparation of Future Teachers to Differentiation Educating of in the Process of Teaching Pedagogical Disciplines of StudentsArticle