Ліжанська О. Л.Lizhanska O. L.Глущенко С. І.Hlushchenko S. I.2021-05-212021-05-212011Ліжанська, О. Л. Місце традиційних та інноваційних лекцій при вивченні дисциплін математичного циклу [Текст] / О. Л. Ліжанська, С. І. Глущенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 2. – С. 42–44.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10818Розглянуто шляхи корекції головного недоліку лекційної форми навчання – пасивність студентів при високій активності викладача з врахуванням специфіки дисциплін математичного циклу.To consider the ways of correction of the main demerit in lecture from of studying such as passivity of the students when the teacher’s activity is high and take into consideration the specification of mathematical cycle.ukлекціятрадиційна лекціяінноваційна лекціядіяльність викладачадіяльність студентівlecturetraditional lectureinnovative lectureactivity of the teacherstudent’s activityМісце традиційних та інноваційних лекцій при вивченні дисциплін математичного циклуThe Place of Traditional and Innovative Lectures in the Study of Disciplines of the Mathematical CycleArticle