Коломієць М.Kolomiiets M.2017-01-042017-01-042010Коломієць, М. Нелінійність як один з методологічних орієнтирів сучасної освітньої парадигми [Текст] / М. Коломієць // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, СумДПУ ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (2). – С. 203–209.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/781В статті висвітлюється проблема осмислення методологічних засад сучасної освітньої парадигми. З’ясовується значення концепту «нелінійність» та досліджується методологічний потенціал нелінійного підходу в освіті. Пропонується нова модель особистості – інноваційна людина, метою навчання якої стає формування власної дослідницької позиції.The problem of the definition of the methodological grounding of contemporary educational paradigm is analysed in the article. The meaning of “non-linearity” is revealed and the methodological potential of non-linear approach is investigated.ukосвітня парадигмаeducational paradigmпостнекласична наукова методологіяpostnonclassic scientific methodologyнелінійністьnon-linearityнелінійний підхідnon-linear approachсинергетикаsynergeticsНелінійність як один з методологічних орієнтирів сучасної освітньої парадигмиNon-Linearity as One of the Methodological Groundings of Contemporary Educational ParadigmArticle