Грицай Наталія БогданівнаHrytsai Nataliia Bohdanivna2018-02-012018-02-012012Грицай, Н. Б. Використання технології контекстного навчання у методичній підготовці майбутніх учителів біології [Текст] / Н. Б. Грицай // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 344–350.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3850У статті досліджується застосування контекстного навчання у процесі методичної підготовки майбутніх учителів біології. Розкрито сутність контекстного навчання, переваги його використання порівняно з традиційною підготовкою, визначено форми і методи реалізації контекстного навчання у процесі методичної підготовки майбутніх педагогів.This article deals with the contextual education during the methodological training of future teachers of Biology. It was discovered the main idea of the contextual education, the advantages of this method and the ways of its realization in the methodological training of future teachers.ukконтекстне навчанняпрофесійний контекстметодика навчання біологіїпрофесійна підготовкаметодична підготовкасуб'єктний досвідквазіпрофесійна діяльністьметоди активного навчанняcontextual educationprofessional contextprofessional trainingmethodological trainingsubjective experiencekvaziprofessional activitymethods of active educationВикористання технології контекстного навчання у методичній підготовці майбутніх учителів біологіїThe Use of the Technology Contextual Education During the Methodological Training of Future Teachers of BiologyArticle