Парфілова Світлана ЛеонідівнаParfilova Svitlana LeonidivnaЗолотіна Алла ВікторівнаZolotina Alla Viktorivna2018-12-052018-12-052018-11-08Парфілова, С. Розвиток критичного мислення як психолого-педагогічна проблема / С. Парфілова, А. Золотіна // Дошкільна освіта: від традицій до інновацій : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, магістрантів та молодих науковців (08–09 листопада 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 362–365.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6060У статті розкрито різні підходи до розуміння критичного мислення, акцентується увага на можливостях його розвитку у молодшому шкільному віці.The article reveals different approaches to the understanding of critical thinking, focuses on the possibilities of its development at junior school age.ukкритичне мисленняcritical thinkingрозвитокdevelopmentрефлексіяreflectionРозвиток критичного мислення як психолого-педагогічна проблемаDevelopment of Critical Intelligence as a Psychological-Pedagogical ProblemArticle