Колишкін Олександр ВолодимировичKolyshkin Oleksandr VolodymyrovychКоптур ОлександрKoptur Oleksandr2023-10-022023-10-022023Коптур O. Напрями запровадження оздоровчих технологій для дітей з інтелектуальними порушеннями [Текст] / О. Коптур ; науковий керівник О. Колишкін // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 154–159.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13862У статті розкрито напрями запровадження оздоровчих технологій для дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти.Наголошується, що використання зазначених технологій вирішує проблеми збереження і зміцнення здоров’я учнів з інтелектуальними порушеннями на основі застосування комплексного підходу, якій припускає перетворення освітнього середовища в здоров’язбережувальний життєвий простір, що уявляє собою єдиний ціннісний та інструментальний простір життя дитини в школі, вдома та в соціумі.The article reveals the directions of introducing health technologies for children with intellectual disabilities in the conditions of a special educational institution. It is emphasized that the use of these technologies solves the problems of preserving and strengthening the health of students with intellectual disabilities based on the application of a comprehensive approach, which assumes the transformation of the educational environment into a health-preserving living space, which represents the only valuable and instrumental space of a child’s life at school and at home and in society.ukнапрямиоздоровчі технологіїдіти з інтелектуальними порушеннямиспеціальний заклад освітиdirectionshealth technologieschildren with intellectual disabilitiesa special educational institutionНапрями запровадження оздоровчих технологій для дітей з інтелектуальними порушеннямиDirections of Implementation of Health Technologies for Children With Intellectual DisabilitiesArticle