Чорна H. Б.Chorna H. B.2018-05-032018-05-032012Чорна, H. Б. Діагностика готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів мистецьких спеціальностей [Текст] / H. Б.Чорна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.356–362.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4715У статті подано теоретичні основи педагогічної діагностики готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів мистецьких спеціальностей; визначено критерії, показники та рівні, окреслено шляхи діагностування означеного феномену; доведено необхідність посилення уваги в навчальному процесі до проблеми формування готовності до професійного саморозвитку.The paper presents the theoretical foundations of pedagogical diagnostics ready for professional self-development of future teachers of arts, justified criteria, indicators and levels of preparedness, teaching the ways of diagnosing this phenomenon, proved the need for increased attention in the educational process to the problems of formation of students' readiness for professional self-development.ukдіагностикаготовність до професійного саморозвитку майбутніх учителів мистецьких спеціальностейкритеріїпоказникирівніpedagogical diagnosticsreadiness to professional self-development of future teachers of artscriteriaindexeslevelsДіагностика готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів мистецьких спеціальностейDiagnostics of Readiness to Professional Self-Development of the Future Teachers of ArtsArticle