Лобова Ольга ВолодимирівнаLobova Olha VolodymyrivnaЛаврик Оксана ІванівнаLavryk Oksana Ivanivna2022-01-252022-01-252021Лаврик, О. І. Формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами літературної діяльності [Текст] : магістер. робота / О. І. Лаврик ; науковий керівник О. В. Лобова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 77 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11900У дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні засади (наукові підходи і педагогічні принципи, методичний досвід, форми і методи) формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами літературної діяльності. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.The research identifies, theoretically substantiates and experimentally verifies the methodological principles (scientific approaches and pedagogical principles, methodological experience, forms and methods) of formation of speech competence of older preschool children by means of literary activity. For this purpose, theoretical and empirical research methods, as well as methods of mathematical statistics were used.ukмовленнєва компетентністьформуванняметодичні засадинаукові підходипедагогічні принципиформи і методидіти старшого дошкільного вікулітературна діяльністьspeech competenceformationmethodical basesscientific approachespedagogical principlesforms and methodschildren of senior preschool ageliterary activityФормування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами літературної діяльностіFormation of Speech Competence of Older Preschool Children by Means of Literary ActivityMasters