Геращенко Т. Г.Herashchenko T. H.2019-11-202019-11-202009Геращенко, Т. Г. Роль інтерактивних форм навчання у розвитку професійних якостей студентів [Текст] / Т. Г. Геращенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 186–193.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8008У статті розглядається специфіка застосування інтерактивних форм навчання на заняттях з філософії; зосереджується увага на важливості їх використання у навчальному процесі з метою формування у студентів професійних якостей, знань і вмінь, на тренінгових методиках.In this article the specific of application of interactive forms of studies in employment of philosophy is examined. The author pays much attention to important role of their use in an educational process with the purpose of forming for the students’ professional qualities, knowledges and abilities. The special attention is concentrated on the training methods.ukінтерактивні форми навчанняфілософіятренінгові методикиinteractive forms of studiesphilosophytraining methodsРоль інтерактивних форм навчання у розвитку професійних якостей студентівThe Role of Teachings’ Interactive Forms in the Development of Students' Professional QualitiesArticle