Гейко Світлана ВалеріївнаHeiko Svitlana Valeriivna2021-07-152021-07-152021Гейко, С. В. Проєктна діяльність на уроках швейної справи, як шлях до творчого розвитку учнів з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / С. В. Гейко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 173–179.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11071У статті здійснено огляд проєктної діяльності на уроках швейної справи, як шляху до творчого розвитку учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено роль трудового навчання у корекційно-розвивальній роботі з дітьми, що мають порушення інтелекту. З’ясовано значення поняття «проєктна методика» та особливості її застосування на уроках швейної справи у спеціальному закладі загальної середньої освіти. Проаналізовано особливості та специфіку застосування проєктної діяльності на уроках швейної справи, як шляху до творчого розвитку учнів з порушеннями інтелектуального розвитку.The article has a review of the project activity in the lessons of the sewing business, as a path to the creative development of students with intellectual development disorders. The role of labor education in correctional and development work with children with intelligence violations is determined. The meaning of the concept of "proactive technique" and the peculiarities of its application in the lessons of the garment in a special institution of general secondary education are determined. The peculiarities and specificity of application activity in the lessons of the sewing business are analyzed, as a way to the creative development of students with intellectual development disorders.ukпроєктна діяльністьурокшвейна справарозвитоктворчістьучні з інтелектуальними порушеннямиprosecutionlessonsewing businessdevelopmentcreativitystudents with intellectual violationsПроєктна діяльність на уроках швейної справи, як шлях до творчого розвитку учнів з порушеннями інтелектуального розвиткуProject Activities in Sewing Lessons as a Way to the Creative Development of Students with Intellectual Development DisordersArticle